Den bästa

Känslan jag vet är att se hur allt bara faller på plats, blir till en kaskad av varma känslor som spritter i kroppen. Att likt det varma vattnet som omgiver en när man sätter sig i badet känna samma sorts underbara värme som strålar kring en.

Igår var en rätt intressant dag. Vi jobbade och slet tills klockan var 24:00.
Det är många många små bitar som vi ska ordna till men nu kommer de på plats.
Dessvärre har detta inneburit en liten försening men bad gör det egentligen om man får exakt den kompetens och de man vill ha runt detta projekt.

Vi ska lägga upp en del nya tävlingar på hemsidan också.
Har ni något förslag på vad ni skulle vilja se för tävlingar?

I helgen ska vi ut och fota, jag hoppas verkligen att Alla kan vara med i helgen också.

Jag pratade lite med ett par mediaföretag också.
Allt verkar gå åt det håll som jag önskar just nu.


Den tråkiga delen är att min mobil är helt sjuk och funktionsoduglig just nu, måste lämna in den på service.
Folk kan inte nå mig, människor kan inte få tag i mig och jag kan inte nå andra heller.
Det är lite illa.

Nu måste jag vidare här idag men jag uppdaterar eftersom.
Hör gärna av er.

--
Jean-Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0