Design, jobb och Palt

Idag klev vi upptidigt och påbörjade dagens arbetsskörd.
jag hade gjort en lista på ungefär 50 saker som skulle vara ordnade.
Innan klockan var 13 så hade jag gjort bort allt detta.
        Vi har suttit idag med olika arbetsuppgifter.
Jag har suttit i samtal med företag och med leverantörer om vårt arbete. Det mottas med sån entusiasm och värme så man känner sig verkligen uppskattad.
Sofia har suttit med Hemsidan och kodat den, Ida har suttit med översättningen och andra saker som hon hade på sin lista. Evelina dök upp lite senare och tog tag i dagens mailskörd.
Vi fungerar som ett klockverk. Våra sms-tävlingar rullar på och allt verkar flyta som ett rinnande vatten nu.

Ida vid dator                             Micke vid dator





Till middag blev vi bjudna på Palt.
Palt är otroligt gott och ger verkligen en mättnad som består en längre tid.

M gott

På tal om mat så funderar jag på att laga till en otroligt nyttig kost som jag har i en bok som heter äta, träna och prestera.
Det är en grymt bra bok som varit mig till gagn i många många år.
Det är enkelt och billigt att laga till mat som ger energi som vara länge, jag ska lägga ut en länk till en receptbok lite senare här funderar jag på.

I morgon har jag och Ida funderat på att gå loss lite med kampsport igen.
Jag har en hel del utrustning från Budo-fitness som jag verkligen längtar efter att få ta på mig och köra slut på kroppen med.

VI hörs i morgon igen mina vänner.
//Jean-Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0