Filosofera

Fruktansvärt skön att låta vattnet strila nerför bringan medan man står och filosoferar i duschen.
Värmen ökar och man känner sig lite mörbultad efteråt.

Igår arbetade vi på ruskigt bra alla människor.

SOfias föräldrar är helt underbara att ha att göra med.

Jag och Eve har hand om Marknadsföringen och samtalen med de olika företagen.
Sofia arbetar med Hemsidan och Ida sitter med lite olika saker.
Jag har förutom sponsorsamtal och sådant en hel del andra saker som jag tar hand om.
Utrustning, Planering, detaljer, samtal med frivilliga och olika organisationer.
Vinklar, bilder, allt runtomkring samt en massa massa annat.
Klockan 19:30 igår träffade jag Idas föräldrar och syskon, en riktigt trevlig kväll blev det.

IDag sitter vi och ska arbeta med detta, jens är på väg in och ja en massa annat ska göras.
Vi återkommer lite senare då med lite mer information

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0