Jag är så glad, så glad... choklad! /Ida

Vi har blivit duktiga och börjat komma igång tidigt på morgonen, gänget samlades hemma hos mig vid halv nio och började snabbt jobba framför datorerna. Micke fick ett glädjebesked att Stage Pool sponsrar oss genom att hjälpa till med informationsspridning av filmen, annonser m.m., vilket är helt klockrent! :D

Annars har dagen varit ganska lugn. Film har som vanligt stått på på tvn fast ingen har sett på dem. Jag tror vi har gått igenom större delen av min filmsamling under dessa veckor, tur att den är ganska stor så det är många timmar kvar ;)

Jag och Ida har fotat Bara till låns-tröjorna för just nu finns det bara bild på den svarta på hemsida. Dock har vi inte hunnit lägga ut dem, men det blir imorgon. 
  Vi fick också bakalust, så vi satte igång och bakade en kladdkaka :D -mums-

 
 
//Sofia (och Ida)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0