Massa mail är det idag

Jag öppnade min mailbox i morse och hade en uppsjö av mail från olika företag och personer.
helt sjukt. Jag fattar inte.
Men det är skoj på samma gång om än tidsödande.
Borde kanske skaffa någon som hjälper mig med detta.

Idag sitter vi fyra stycken och sliter våra hår, diskuterar och brainstormar lite för att få till en optimal lösning på de få saker som är kvar att göra.

Hemsidan håller i detta nu på att översättas till engelska och tyska bland annat.
vi håller på att mecka med bildgalleriet, jag sitter med manus och andra lösnignar som ska göras.

Sedan så funkar inte kommunikationen alla ggr heller mellan mig och en annan.
Men det går att lösa.
Jag ska skicka iväg ett mail till berörd part.

Nu ska vi vidare här, vi ska kolla igenom ett evenemang, jag ska prata med med ett par artister samt att jag ska få till en tid där vi kan börja lägga upp en liten filmsnutt på nätet.
Håll ut så kommer mer och mer.

Nej nu ska jag vidare i mitt arbete här.
Vi uppdaterar er så fort vi kan.

ta hand om er
Jean-Michael


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0