Sköna Lördag

Lördagen hade kommit och vi har hunnit med en hel del arbete idag. Det är ett par dagar sedan vi uppdaterade bloggen och jag får väl ge er lite information om vad som skett.
Två nya företag har klivit med i vårt projekt och vi tackar så mycket för det.
Joel och Jessi, tack så mycket.

I torsdags så ville jag tacka Svante och Britt-Marie så jag ställde mig i köket och kockade.
Det blev min hemgjorda marinad som jag lät köttet ligga lite extra i och dra in. Sedan stod Sofia och gjorde klyftpotatis i ugnen medan jag grillade på maten.
En gastronomisk upplevelse.

                                          

På fredagen satt vi med massa jobb och utskick till olika saker.
Det ger resultat upptäcker vi.
Men det blev en trevlig samkvämskväll med korv och hamburgare.
Men mest uppskattade jag sällskapet, ruskigt trevligt att sitta och prata och för två sekunder att koppla bort allt runtomkring för att ladda upp batterierna.

                                     

Nu är batterierna uppladdade till hundra och jag känner att vi kommer oss närmare och närmare målet. Ett intressant erbjudande ligger på förhandlingsbordet just nu.
Går detta i lås blir det helt underbart.

Jag känner att jag är mer fokuserad än någonsin och vet hur jag ska lösa saker och ting.
Jag gillar mina medarbetare som alla sliter.
Ni gör mig så stolt och rörd med er insats, med era osjälviska gärningar och era värmande kramar.
Tack!

//Jean-Michael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0